Info Menarik

Saturday, March 25, 2023

Shaklee Fun Day : Meriah Dan Banyak Hadiah Percuma

Shaklee Fun Day telah berlangsung pada 18 March 2023 yang lalu. Banyak aktiviti menarik yang diadakan sepanjang majlis Shaklee Fun Day ini. Shaklee Fun Day ini berlangsung di hanya 4 buah cawangan Shaklee sahaja iaitu di Shaklee Petaling Jaya, Kuala Lumpur, Kota Bharu dan Johor Bharu.

Pihak pengurusan Shaklee memang berusaha keras untuk mengadakan Shaklee Fun Day ini bagi menyantuni para pengguna tetap produk Shaklee yang popular ini. Acara ini tidak hanya tertumpu kepada SID yang lama sahaja, akan tetapi acara ini terbuka juga kepada mereka yang masih belum menjadi ahli shaklee.




Selama Mia join Bisnes Shaklee ini, memang pihak Shaklee rajin buat event macam ni. Jadi kita dah tak perlu nak susah-susah nak fikir event yang perlu kita buat untuk promote produk Shaklee ini. Dah jimat masa di situ kan. Itu yang best sangat bila buat bisnes Shaklee ni tau.


Aktiviti menarik sepanjang Shaklee Fun Day

Banyak aktiviti menarik yang diadakan sepanjang Shaklee Fun Day ini berlangsung. Antaranya adalah:

1. Membeli di kedai Shaklee
Antara aktiviti yang tidak dapat dilepaskan adalah semua yang hadir ke Shaklee Fun Day ini, kita boleh melihat dan terus membeli di kedai Shaklee. Disini kita boleh lihat terus produk yang dijual. Nak belek satu-satu pon boleh. Hal ini kerana di keempat-empat cawangan Shaklee ini, ia berkonsepkan kedai, dimana produk disusun di rak dan kita boleh ambil sendiri dan bayar. 

Haa, bestkan. Macam kita beli barang dipasar raya tu. Lebih puas hati sebab kita boleh tengok produk tu dekat-dekat. 




2. Mencuba produk Shaklee
Selain itu, kita juga boleh mencuba produk Shaklee. Contohnya di Shaklee Home Office, kita boleh mencuba minuman Cinch Shake. Haa, bestkan... Semua perisa Cinch Shake ada. Jadi, bolehla cuba minuman yang kena dengan tekak kita. 

3. Hadiah ekslusif untuk ahli baru
Tak ketinggalan juga untuk ahli yang baru join juga, pihak shaklee banyak sediakan hadiah untuk mereka. Bila ada event-event macam ni la untung jadi ahli Shaklee kan. Banyak hadiah menarik yang Shaklee tawarkan antaranya adalah vitamin, totebeg shaklee, payung shaklee dan lain-lain lagi. 

4. Makin banyak beli, makin banyak dapat hadiah
Ok ini untuk ahli yang lama pula. Apabila semakin banyak kita membeli produk Shaklee pada hari tersebut, semakin banyak hadiah yang boleh kita reedem. Best sangat kan. Bukan senang-senang Shaklee nak bagi hadiah ni kan. Yang lagi best hadiah dari Shaklee ni sangatlah ekslusif tau sebab banyak barang keluaran Shaklee. Haa, dari sini korang boleh guna cenderahati ini dan secara tak langsung dapat promote bahawa kita adalah pengedar Shaklee apabila kita menggunakan barang-barang ni. 

5. Promosi yang tak boleh dilepaskan
Yang lagi best setiap kali Shaklee buat event, mesti ada produk yang ada diskaun. Dan untuk kali ini, diorg bagi diskaun kaw-kaw untuk produk penjagaan kulit muka Youth tau. Giler tak best!!! Produk skincare yang beyond organik dan berkesan ni memang kegilaan ramai kot. Sekejap je habis stok tau produk youth ni. Banyak sangat penjimatannya tu kan. Memang rugi siapa yang tak grab ni. 



6. Pemeriksaan dan konsultansi kesihatan
Di Shaklee fun day juga ada disediakan pemeriksaan dan konsultansi kesihatan kita. Disini kita boleh cek kesihatan tubuh badan dan disesetengah cawangan boleh juga cek kesihatan kulit muka. Kemudian kita akan diberikan konsultansi berdasarkan tahap kesihatan kita daripada pakar nutrisi Shaklee yang bertauliah. Haa, best sangat kan. Kalau kat luar nak cek kesihatan, banyak nak kena bayar. Ini kita boleh cek secara percuma je tau.

Haa, best sangat Shaklee Fun Day ni. Memang rugi siapa yang tak dapat pergi haritu kan. Yang jauh dengan branch Shaklee semuanya minta tolong pada upline dan sideline mereka untuk membeli sebab tak nak lepaskan peluang untuk dapatkan hadiah percuma. Banyak lagi event Shaklee yang menarik lepas-lepas ni. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee ni tau. 

Dapat Extra Income dengan Shaklee

Memang rugi lar siapa yang lepaskan peluang untuk dapatkan extra income dengan bisnes shaklee ni tau. Produk sangat tip top dan terbukti berkesan, dan telah ramai yang mengenali produk brand Shaklee ini, jadi memang tak susah untuk menjualnya. 

Perkara pertama yang perlu kita buat untuk menjadi pengedar produk Shaklee, kita haruslah mendaftar sebagai ahli Shaklee terlebih dahulu. Mudah sahaja nak jadi ahli Shaklee ni. Terdapat dua cara yang anda boleh pilih:

Cara 1: Membuat pembayaran sebanyak RM35 untuk mendaftar sebagai ahli

Cara 2: Mendaftar keahlian Shaklee secara PERCUMA dengan membuat pembelian produk  sebanyak 100uv.

Mudah sangat kan. Sekiranya anda betul-betul berminat untuk menambah income anda dengan bisnes shaklee, boleh terus hubungi Mia untuk tahu lebih lanjut apa yang Shaklee tawarkan untuk kita sebagai pengedar Shaklee. Boleh terus klik link dibawah ini untuk bertanya:



-------------------------------------------------------------------------------
Saya MiaZain
(ID Shaklee : 1081104)
adalah pengedar sah Shaklee anda

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, 
sila hubungi :

✆ SMS | WhatsApp : 012 928 3726 [Mia]

Setiap pembelian di laman web ini, anda layak menerima :
☑️ Jadual pengambilan vitamin
☑️ Tips ekslusif 
☑️ Konsultasi percuma berterusan 
☑️ Layak dijemput ke group eksklusif di Whatsapp

COD | Sekitar Kepala Batas
Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia

---------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...