Sunday, March 12, 2023

Duit Raya Awal Dari Shaklee

Alhamdulillah, sangatlah bersyukur kan apabila kita boleh dapat duit raya awal. Memang sangat membantu bila boleh dapat duit raya awal ni. Bukan apa, bulan ni banyak sangat komitmen yang perlu kita bayar. Mujurlah ada dapat duit raya awal dari Shaklee. 

Bulan ni jugalah anak-anak nak masuk sekolah. Nak beli barang kelengkapan sekolah seperti baju, kasut, beg dan buku-buku sekarang ni bukan lah murah. Kalau dikira seorang boleh habis dalam RM300 juga untuk seorang anak. Kalau ada dua, tiga orang anak, lagi lah banyak duit yang perlu dikeluarkan.

Duit Raya

Tambahan pula nak masuk bulan puasa dan semestinya nak buat persediaan hari raya awal kan, makin bertambahlah komitmen pada bulan ini. Jadi, memang bersyukur sangat lah apabila ada dapat duit raya awal dari Shaklee ni. Sekurang-kurangnya boleh mencukupkan sekadar kemampuan kita. 

Cara Dapatkan Duit Raya Awal Dari Shaklee

Duit raya yang dimaksudkan adalah duit tunai yang akan kami dapat pada setiap tengah bulan hasil daripada jumlah bonus jualan kami pada bulan sebelumnya. Setiap bulan, pihak Shaklee memang tidak pernah lambat untuk membayar bonus kepada kami. 

Memandangkan kita akan menyambut Hari Raya Puasa pada 22 April 2023, maka kebiasaannya pihak Shaklee akan memberi bonus pada 14 April 2023. Jadi, kita akan mendapat duit raya dari Shaklee awal seminggu sebelum hari raya. 

Syarat pertama untuk mendapatkan duit bonus dari Shaklee, kita mestilah terlebih dahulu mendaftar sebagai ahli Shaklee. Untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee, anda boleh membayar yuran keahlian sebanyak RM35 atau membuat pembelian produk terpilih yang menawarkan keahlian percuma. 

Kemudian, kita akan layak untuk mendapat bonus duit tunai apabila kita membuat pembelian atau penjualan produk sehingga mencapai jumlah tertentu. Semakin banyak jualan atau belian produk yang kita dapat capai, semakin banyak duit raya awal yang kita boleh dapat.

Berapa banyak duit raya dapat dari Bisnes Shaklee?

Duit bonus yang kita boleh dapat dari bisnes Shaklee ini adalah sangat subjektif. Hal ini kerana ia bergantung kepada hasil jualan produk dalam bisnes ini. Akan tetapi, telah ramai yang telah mendapat kebebasan kewangan dan kebebasan masa. 

Shaklee Kepala Batas

Siapa yang boleh Dapatkan Duit Raya Dari Bisnes Shaklee?

Dalam bisnes Shaklee ini, semua orang boleh sertai untuk mendapatkan bonus Shaklee, antaranya adalah:
  • mereka yang berumur 18 tahun keatas
  • mereka yang perlukan wang tambahan
  • surirumah yang ingin mempunyai duit sendiri
  • pelajar yang ingin menambah wang saku
  • Dan kepada sesiapa sahaja yang ingin menambah pendapatan
Banyak lagi perkongsian menarik tentang duit raya dari shaklee di entry ini: Duit Raya Awal Dari Shaklee dari Master Nisa

Sekiranya anda adalah salah seorang yang tersenarai di atas, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan duit raya dari Shaklee sebelum raya tahun ini. Untuk ketahui lebih lanjut tentang cara untuk dapatkan duit raya ini, hubungi Mia di www.wasap.my/+60129283726

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023


-------------------------------------------------------------------------------
Saya MiaZain
(ID Shaklee : 1081104)
adalah pengedar sah Shaklee anda

Jika anda berminat atau ingin mengajukan soalan, 
sila hubungi :

✆ SMS | WhatsApp : 012 928 3726 [Mia]

Setiap pembelian di laman web ini, anda layak menerima :
☑️ Jadual pengambilan vitamin
☑️ Tips ekslusif 
☑️ Konsultasi percuma berterusan 
☑️ Layak dijemput ke group eksklusif di Whatsapp

COD | Sekitar Kepala Batas
Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia

---------------------------------------------------------------------------------



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda di ruangan komen...